No niin, ensimmäinen päivä uudessa työpaikassa on ohi, tai oikeastaan se loppui eilen klo 24. Kyllähän tuo samalta p*skalta vaikuttaa kuin edellisessäkin, ainoastaan ihmiset on erit.

Hirveän nopeasti muistui mieleen kassat ja muut asiakaspalvelu asiat, tietenkin kassan näppikset oli aina vähä hukassa ja niiden kahteluun meni aikaa, tai sitten huusin vain lähimmälle ihmiselle, että APUA!

Mulla on hirveän huono nimi muisti, mikä varmasti tulee hankaloittamaan nuitten työkavereitten kanssa, tällä hetkellä muistan kaks nimeä ja nämäkin oli mun kans loppuun asti illalla. Eli nämä olivat S ja A, Tykkäsin kyllä paljon enemmän tästä S:sta, mutta tuntuu että loppu iltaa kohti myös A alkoi olla jo hieman luonnollisemmin mun seurassa eikä kokenu uhkana (siis työtuntien viejänä).

Tänään oisi vuoro jälleen klo 18-24, toki tuntuu että kun sinne menee hälinän keskelle ettei oo muuta kun eessä... toivottavati nämä työkaverit nyt sitten sanovat jos jotain pitää tehä... Aina hankalaa tuo aloitus.

Tuli viime yö nukuttua omassa sängyssä ihan yksin. Tämä Mr.X oli vaihteeksi juomassa siellä kantapaikassaan. Olen tullu siihen tulokseen, että tää ihminen juo aika paljon, toisaalta ei pitäis olla mun asia, mutta kun tapasin tän miehen ystävän ja juteltiin nii T (siis Mr.X paras ystävä) sanoi, että jos voisin vähä kattoa tuon juomisen perään, että on kuulemma joskus menny vähän överiksi sen kanssa.

Toivotaan nyt, että ois pysyny kohtuu selvänä. Tänään ois nimittäin ollut hällä lääkäri aika, mut hieman epäilen onko mies menny paikalle.

Nyt aamupalaa laittamaan ja pyykkejä ripusteleen. Adios! :)