Tänä päivänä sain itseni revittyä sängystä ylös jo hieman jälkeen yhdentoista, tai oikeastaan kämppis tuli koputteleemaan ja pyytämään aitoa lainaan koska hänki oli nukkunut pommiin ja myöhästynyt reippaasti koulusta.

No, mun suunnitelma oli kuitenki mennä tänään käymään taas testeissä. Siis sukupuolitauti testeissä. Joten sovittiinettä heitän kämppiksen kouluun samalla. Aamu unisuuden takia en kuitenkaan sinne ehtinyt, (ilmais klinikka, johon jonotetaan klo 11.30 alkaen) niin päätin sitten mennä käymään kaupungilla vihdoin ja viimein ottamassa labrassa ne kilpirauhas naytteet.

Ois yiyenki kiva jos oisin muistanu, että sinnekkin pitää jo ennen klo 10 raahautua, no kiltti labratäti sen mulle sitten ystävällisesti kertoi.

Oolin kuitenkin parkki mittariin laittanu reilun puolentunnin edestä rahaa niin kyllähän mää sen hakusin käyttää, eli otin suunnaksi ensin tatuointi liikkeen ja sitten kirjaston. Kirjastosta löytykin yksi ainut vapaana oleva Torey Hayden:in kirja, "Sähkökissa" jota pääsen nyt sitten kahlaamaan läpi kun loppu taas tuo muu elämä.

Eli kaiken kaikkiaan ei ihan tyhjä reissu...

Nyt sitten JÄLLEEN nuihin mies asioihin. (kukaan ei varmaan enää ees jaksa niitä lukea...)

Eli eilen illalla meseteltiin tämän Mr.X:n kanssa. Kysyion siltä saman kysymyksen mitä se itte mulle laitto eli "oonko mää aiheuttanu sen ahistusta osaksi" ja kuulemma oon, osaksi. Vai, ehkä vähän... En nyt muita tarkalleen, mutta siis olen kuitenki.

No juteltiin siinä sitten muita asioita kun herra yht äkkiä pamauttaa ruudulle, että kyllä taas panettas.

Mulla meni pasmat ihan sekasi, se kommentti tuli niin puun takaa kuin ikinä vaan voi tulla..!

Vaan kyllähän mulle seksi tämän mihen kanssa kelpaa, varsinki kun oon just taas oppinu siitä nauttimaan ja tämä mies tietää mistä mää pidän.

Olen jopa alkanut pitää suuseksistä, mistä en ole perustanut ikinä! Eli kyllä tää mies on jotai hyvääkin saanut aikaseksi.

Väkisinki puski mieleen ne kerrat kun ollaan harrastettu sitä välillä niin rajua seksiä, että on jopa pieniä mustelmia ;) ja sitten sitä kun halutaan olla vaan niin lähellä toista kuin mahdollista. Siis tämä mies on todellakin Mies näissä puuhissa eikä hiiri, kuten näyttää olevan tuossa puhumis asiassa.

Mää sit sanoin hälle, että maa voin hänen kanssa panna ens viikolla kun rättipäivät on ohi. Olenko mää nyt taas ihan tyhmä... eikö tämä just ole sitä tarrautumista? Ei... vai onko? Onko se nyt niin väärin etten halua päästää miltein elämäni parasta panoa livahtamaan ohi sormien vaan yritän pitää siitä kaksin käsin kiinni?

Vai onko tämä nyt edelleen jotenkin sitä hyväksytyksi tulemisen hakemista ja itse tunnon nostattamista kun suostun seksiin ilman sen enempiä velvotteita?

Mutta kun minä seksiä haluan tämän miehen kanssa...! Tuli vissiin eilen senverran seksiä ajateltua yön pikkutunteina, että näinpä sitten untakin siitä. Harrastin sitä kahden miehenkanssa, eri kertoina ja sitten vielä yhden naisen..! Siis mistä tää nainen siihen mun uneen pukkas?! Olen nimittäin ihan varmasti täysi hetero! Eikä tämä ole ensimmäinen kerta...

Pitäisikö mun nyt antaa lopullisesti kenkää tälle miehelle vai nautinko lihallisista iloista niin kauvan kuin se on mahdollista...? Apuva :)

Itse asiassa on varmaan sama mitä kukin on mieltä, taidan niistä lihallisista iloista haluta nauttia, ainakin kerran... tai kahdesti, tai... ;)

"Se hymyilee vaikka siihen sattuu"

-Sinisilmäinen-