Siis se kun ei voi saatana ees lääkäriin luottaa! Ne puhuu aivan puuta paskaa sulle ja sitten kuitenki on kaikki tulokset koneella kun niitä joltain muulta kysyy...! Helvetti!

No elikkäs siis, nyt tulee sairaus kertomus!

Kävin päivystyksessä kun oli tosi paha pissatulehus päällä (ekaa kertaa elämässäni!) ja säikähin ihan älyttömästi kun tuli verta pissan mukana, eli siis äkkiä päivystykseen kyselemään että mitä ihmettä tää nyt on kun on koko ajan ihan hirveen huono olla ja sattuu.

No oli kuulemma ihan klassiset oireet mutta otettiin vielä näyte johon lääkäri lisäs myös klamydia näytteen uuden suhteen johdosta... (Mr.X). Sovittiin sitten, että soitan omalle lääkärille ja kysyn tuloksia. Minä sitten sovittuun aikaan sinne soitin ja kysyin, että mitäs se klamydia näyte sanoo ja lääkäri meinas, että sitä ei oo pystytty ottaan kun virtsassa oli niin paljo verta, että käy uudelleen täällä pissanaytteessä.

Olin kuitenkin menoss käymän ynellä joten aattelin, että siellä ottavat samalla ja ottivatkin. No tuloksista soitin taas sovittuun aikaan, mutta yllätys yllätys, eihän siellä mun klamydia tuloksia ollu. Lääkäri lupas sieltä selvittää että mitkä tulokset oli ja soittaa sitten minulle. Soitto tulikin vähän ajan päästä ja sanoi ettei saanu kyseisestä paikasta ketään kiinni jolta kysyä tuloksia, sanoi vielä selvittävänsä asiaa ja soittavansa maanantaina (eli ainakin 2 viikkoa sitten maanantaina!) Eipä ole kuulunut!

No nyt soitin sitten itte sinne  ja sanoi ettei niillä siellä paikassa niitä mun tuloksia ollu, että onb kyllä mun pissa testi täältä lähteny, mutta ei sitten tiietä että mihin se on hävinny, KIVA!!!

Mutta tämäpä lääkäri sanoi että sulta on otettu se n.viikko aikasemmin ennen tätä ja se on näyttäny negatiivistä. Olin aivan, että HÄH! Eihän sitä näytteestä ollu pitäny saaha mitään tuloksi kun oli niin paljo verta! Lääkäri sano ettei tiedoissa ees ollu mitään merkintää siitä että ois ollu hankaluuksia ottaa tai että virtsassa mitään verta ois ollu.

Siis mitä VITTUA ne siellä oikeen hommaa!?! Menen kyllä ottamaan sen klamydia näytteen vielä KOLMANNEN kerran, että nyt sais varmuuden tähän... Helvetin koni totorit! :(