Noniin, nyt on sitten eilis ilta vietetty Mr.X:n kanssa eri baareissa, eri porukassa... Ja sitä mieltä olen, että ois saanu joku minulta puhelimen takavarikoida ennen eilistä iltaa.

En kunnolla ees muista mitä kaikkee viestiä sille pistin ja yritin soittaa ja pistin viestiä ja yritin soittaa ja pistin viestia, jne!

Kyllä tais muutama kirosana viesteihin livahtaa ja jotain muuta vittuilua, miks pitää ihmisen olla niin tyhmä että rupeaa kännissä tuntoja purkamaan...

Nyt sitten ootellaan ja ihmetellään että kuuluuko tästä Mr.X:tä enään mitään... vaikka kylläpä sen ymmärtää jos ei halua riesakseen tällästä psykopaatti ämmää... prkl! :)

Pitäis pyytää anteeksi, taas... kun muistais ees mitä oon sille pistäny! Nytkin on pää niin helkkarin kipee, että sattuu pelkkä ajatteleminenki.

No mutta jos Mr.X eksyt joskus lukemaan näitä minun kirjotuksia, niin ANTEEKSI se eilinen, mun on niin vaikee luottaa ja oon mustasukkanen... Ja yhtään en ihmettele jos oot jonkun naisen kopannu sieltä baarista mukaaskun oot minnuun ärsyyntyny. ANTEEKSI, hävettää...

Nyt pakko lopettaa ja painun pehkuihin tämän krapulan kanssa. Ehkä nukkumisen jälkeen muistais enemmän...