Ulkona sataa taas lunta, kyllä se kevät/kesä sieltä vielä tulee...

Eipä ole tullut päiviteltyä blogiakaan pitkään aikaan, ehkä siksi etten ole tuntenut tarvetta purkaa ajatuksiani enää mihinkää. Aika paljon on tapahtunut muutosta parempaan, omalta kohdaltani. Eli olen saanut pääni suht koht selväks.

Olen "päässyt yli" tästä Mr.X:stä, tai ainakin siltä tuntuu etten ole herrassa enää niin kiinni, kuitenkin tänään hän on taas pyörinyt mielessäni, mikä on sinänsä hämmentävää kun olemme pelkästään kavereita... ja noh, fuckbuddies.

Paljon helpompaa meillä on ollutkin pelkästään kavereina, tuntuu että voin olla paljon helppommin oma naurava ja "tyhmä" itseni, eikä tarvitse esittää mitään, että herra minusta enemmän tykkäisi.

Tai näin ajattelin, kuitenkin tämän kaveruus suhteen aikana on herra pariinkin otteeseen maininnut minun olevan ihana, ehkä kuitenkin tarkoittaa sillä suhtatumistani tähän nykyiseen tilanteeseen kun en ole häntä hyljänny vaikka toisen on valinnutkin.

Minusta on itseasiassa mukavaa olla ja kuunnella Mr.X:ää kun hän puhuu "ongelmista" ja ylipäätänsä omista mietteistään, pidän siiä että minulle uskoudutaan ja luotetaan ja ehdottomasti haluan olla sen arvoinen, ja haluan myös auttaa Mr.x:ää tämän "ongelmissa" nykyisen kanssa.

Olen kuitenkin huomannut että herra on ihan korviaan myten ihastunut tähän naiseen ja minusta kaikilla on oikeus löytää se oikea jonka kanssa elämä tuntuu hyvälle. Olen melkein varma että myös minua odottaa se oikea tuolla jossain joka saapuu elämääni, ehkä juuri silloin kun vähiten sitä odotan.

Tunnen itseni aika tyyneksi tällä hetkellä, ehkä jopa jieman surumieliseksi...

Meillä on ollut todell mukavia iltoja Mr.X:n kanssa pari viimeistä iltaa, olemme jutelleet kaikesta, ehkä hieman turhanpäiväisiä, mutta kuitenkin. Olen tuntenut oloni hyväksi hänen seurassaan. Jostain syystä en kuitenkaan häntä takaisin haikaile... vaikka hän kaikin puolin ihan ihminen onkin.

Kuitenkin tämä herra on todellakin pyörinyt mielessäni tänään heti heräämisestä lähtien... palan halusta kuulla miten asiat ovat edenneet heillä nyt. Eilisen hieman ikävän välikohtauksen myötä, vaikkaolen ihan varma että siitä ei seurannut kuin hyvää.

Olen aina ollut vahva oman intuitioni (kirjotinkohan ees oikeen) kanssa, ja eilen yöllä lähellä yhtä tunsin sydämmessäni pienen puristukse ja mieleeni nousi vahvasti Mr.X. Olen siis varma että jotain on tapahtunut. Luulen että se oli viimeinen irtautuminen hänestä, luulen että kaikki on nyt selvitetty tämän herran nykyisen kanssa ja kumpikin ovat varmoja tunteistaan.

Luulen vaan ettei minulle ole enää tilää niiden kahden elämässä, ja tämä herran sydämmessä jos ees olen sinne joskus kuulunut.. vaikka kovasti toivon herran kanssa että kaveruutemme jatkuu... ja no tietenkin se mielenräjäyttävä mahta seksi. :)

Tälläisia mietteitä tällä kertaa

-Sinisilmäinen-