Tänne ei ole tullutkaan kirjoitettua pitkään, pitkään aikaan! Eli paljon on kaikenlaista päivitystä tulossa mun elämään.

 

Eli, nyt sitten asutaan Mr.X:n kanssa yhdessä. Muutimme pois entiseltä paikkakunnalta hieman isompaan kaupunkiin, oikeastaan työn perässä päätettiin muuttaa. Mies sai töitä parin kuukauden asumisen jälkeen ja minäkin aloitan työt maanataina. Vihdoinkin pääsee tekemään jotain muuta työtä kuin kaupankassalla istumista ja asiakkaitten valitusta päivästä toiseen kuunnellen! Elikkäs toimisto työt, here I come! :)

 

Ei ole ollut oikeen tarvetta kirjoitella tänne, nytkin on sellainen olo ettei oikeen saa mitään ajatuksi puettua sanoiksi... Ehkä hieman sellainen olo ettei tiedä mitä tekisi itsensä ja tämän elämän kanssa... Tyytyväinen olen kyllä nyt, mutta paremminkin voisi olla... (niin kuin aina!?) vali, vali, vali, aina vaan...!

 

No nyt valitetaan sitten jälleen mies asioista. Tiedän että minulla on ihan mies, olemme vaan etääntyneet muuteen jälkeen ihan valtavasti! Ehkä jo ennen muuttoa. Ei ole enää sellaista läheisyyttä kuin ennen, kun sylikkäin katsottu telkkaria tai toinen tullut ilman mitään erityistä syytä halaamaan ja pussaileen. Nyt tätä "pussailua" tapahtuu noin kerran päivässä, kun mies menee unille niin hyvän yön pusu moiskautetaan. Mua ei ole seksi kiinnostanut pitkään aikaan, en ymmärrä mikä vaivaa koska seksi tämän ihmisen kanssa on aivan mahtavaa, hän ottaa aina niin hyvin minutki huomioon ja haluaa antaa sen ison O:n. Tämän ihmisen kanssa olen saanut enmmän niitä isoja O:ita kun kenenkään muun kanssa koko pienen ikäni aikana!

 

Mikä tässä nyt mättää... Onko mun korvien väliin mennyt joku käärme joka imee musta tunteet pois... Ehkä me edettiin liian nopeasti ja arki tulikin ihan yllättäin... Mää ihan rehellisesti rakastin tätä miestä, nyt en enää tiedä... Ainakin minä välitän tosi paljon ja haluan uudestaan sen rakkauden tunteen takasin ja sen ilon mitä oli aina kun nähtiin, sen sähköisen ilmapiirin... Mää niin luulin että tästä oisi tullut erillainen suhde, että oltas oltu aina kuin vasta rakastuneita ja näytetty aina tunteitamme. Niin haluaisin asian olevan mutta.... en tiedä miten voisin tilanteeseen mitenkään vaikuttaa. Mää tahdon sen ihanan, rakastavan, tunteensa näyttävän, koskettelevan miehen takasin! Kiitos nam!