Lueskelin tuossa toista blogia jonka kirjoittaja tuntuu ainakin osakseen olevan samalaisessa tilanteessa, tai ehkä pitemminkin samanlaisessa "suhteessa".

Lueskellessani huomasin, että mina olen tehnyt tätä ihan samaa! Siis olen yrittäny niin kovasti miellyttää tätä Mr.X:ää, herraa, miestä, (eli tämä on yksi ja sama henkilö) että en ole ollut ihan oikea oma itseni..! Siis miten se voi edes olla mahdollista!?

Yleensä olen nauravainen ja sellainen hulluttelija... mutta nyt on kaikki jotenki toisin.

En tiedä olenko maininnut, mutta herrahan on mua melkeen 10 vuotta vanhempi... Yritän ehkä olla jotenkin aikuismaisempi hänen seurassaan.

Yleensä minä oon ollut oman kaveriporukkani "aikuinen" ja se joka vähän huolehtii kaikista, mutta siinäkin seurassa oon saanu hullutella ihan vapaasti ja osa on vielä paljon lapsekkaampi kuin itse, siitä varmaan se "aikuinen" olo.

Mutta nyt tosiaan, tuntuu ettei toiselle voi sanoa että "lähetään peuhaamaan lumihankeen" tai "vitsi että ois hyvä keli rakentaa lumiukko" tai "lähdetäänlö pulkkamäkeen?". Tämä tuntuu jotenkin niin ylivoimaselta, tuntuu että sieltä tulee välittömästi katse, että kuinkas vanha sää olitkaan?

Mutta mun mielestä ois ihana nauraa ja hullutella toisen kanssa! Vaikka siellä lumihangessa...

Oonko mää jotenki vetäytyny etten uskalla näyttää tätä lapsekasta puolta, vai onko mies niin "aikuinen" ettei sille kerta kaikkiaan voi tuommoisia asioita ehottaa.

Mutta pointti siis on, että olen herran mieliksi tehny kaikkea! Olen mennyt kun on kutsuttu, olen kuunnellut sitä rääkymistä mitä metallipiireissä musiikiksi kutsutaan, olen kehunut ja nostattanut toisen itsetuntoa entisestään.

Välillä on jopa ärsyttänyt miehen ylimielisyys, että hän on tärkein ja kellään ei oo edes kivaa ilman häntä! Muutaman kerran olen kuunnellu kun herra tietsikalla istunu, että sori menee vielä vähä aikaa, ei hän voi mitään että on niin sosittu...! :D nyt ei voi kun nauraa! En tiiä onko ihan tosissaan sanonu mutta ainakin puolitosissaan. Toinen lohkasu ois vielä parempi mutta tunnistaa kllä varmasti ittensä jos joskus eksyy näitä lukemaan, että parempi kun sen jätän laittamatta.. :)

Toki on meillä ollut yhdessä välillä hauskaakin, sitä ei ole kieltäminen. Yleensä meillä on ollut kaikkein kivointa kännissä. Tulipahan skin nyt sanottua ja tunnustettua itsellekkin. Mutta seksi on kyllä ollut parasta selvin päin ;) ei mitään turhaa sähellystä.

Tälläistä tällä kertaa, nyt hakemaan matot pihalta ja käymään kaupasta hekeen pakettia.. ehtii, ehtii :)

-Sinisilmäinen-