Taas pyörii päässä kaikenlaista... no enimmäkseen Mr.X:ään liittyen (yllätys, yllätys!).

Selvitettii sunnuntaina asiat, tai en nyt vois sanoa että selvitettiin, mutta anteeksi pyynnöt tuli kummaltaki puolelta. Niin ja sain sitten samalla tietää mitä olin yöllä herralle viestitelly, kyllä hävetti! Vaikka sanoin monta kertaa että en todellakaan halua tietää mitä oon laittanu, mutta herra ystävällisesti ne mulle kuitenki luki ja vittuili jälkeen päin..

Lähdettiin sitten sunnuntaina yhdessä baariin. Kaikki meni ihan hyvin, musta vaan tuntuu, että tahalleen arsytetään toisiamme flirttailemalle muille, että toinen tulis mustasukkaseksi... Itellä taitaa ainaki olla sellanen näyttämisen halu että kelpaisin muillekkin, että olen ihan hyvä "saalis".

Juttelin baarissa erään todella hyvän näköisen miehen kanssa aikana kun Mr.X kävi kessulla. Sitten kun herra tuli takaisin niin tämä hyvän näköinen mies kysyi multa, että onko tämä sun poikaystävä? No minä siinä hetken aikaa mietin Mr.X vierelläni, että niin, en minä oikeen tiedä onko ja kysyvästi Mr.X:ää katsoin. Herra oli hiljaa ja alkoi tämä hyvänäköinen mies saarnata hänelle, että sano nyt että oot sen poikaystävä! Että älä leiki hyvännäkösten naisten tunteilla, kun niitä on satutettu niin paljon, ja paljon muuta tähän tapaan tuli sanottavaa hyvän näköseltä mieheltä. Loppujen lopuksi Mr.X sitten vastasi, että no ollaan me tässä pari kuukautta oltu.

Mutta siis ollaanko me pari vai ei?!? Tätä keskustelua me ei varmaan ikinä saaha käytyä...

No Mr.X koppasi minut sitten mukaansa ja lähdettiin baarin toiseen osaan, jossa herra sitten tilatessaan Minulle "mustaa orgasmia" rupesi flirttailemaan baarineidille, tämän samasen ihmisen kanssa on flirttaillu vissiin monta kertaa aijemminki. Eli keskustelu meni suurinpiirtein näin: Haluaisin orgasmin. , No montakos laitettas tai minkälainen?... no tässä vaiheessa käänsin pääni pois ja heitin kuuntelemasta ja naureskelin, että näköjään potut pottuina, prkl!

Perhana kun sitä pitää olla toisesta mustasukkanen! Tämäkin Mr.X n todella hyvän näköinen ja ei todellakaan oo pulaa niistä naisista...

Loppu ilta meni kuiteni ihan hyvin, ei tullut riitaa tai mitään muutakaan, hyvässä hengessä oltiin. Yö oli mahtava, niin kuin aina ennekin ja samoin aamu :) Oltiin paljon lähekkäin vielä päivälläkin kunnes Mr.X lähti töihin.

Menin sitten eilen vielä yöksi Mr.X:än luo ja taas tuntui, että kaikki on muuttunut! Toinen ei taas osottanu minkäänlaista kiinnostusta... Mikä helvetti siinä on että kaikki aina muuttuu niin nopeasti?! Eli se olin taas minä joka otti kontaktia ja kömmin kainaloon ja silittelin toista, kun herralla oli kädet pään päällä eikä edes koskenu muhun. Mitään sanomatta lähti käyttämään koiran ulkona, ihan niinku minä oisin taas syyllinen johonki.

Sammutin sitten ittekseni talkkarin ja valot ja meni sänkyyn. Sitten herra tuli ulkoo ja kömpi ittekki sänkyyn ja jopa koski ensimmäistä kertaa sinä iltana, tai pikemminki kiusas jäisillä jaloilla kun tunki niitä mun jalkoihin. Ja sitten käänsi kylkeä ja mää perässä, että sais ees vähän läheisyyttä.

Aamu alko siten että herran halut oli näköjään taas heränny kun kosketteli siihen malliin, mutta sanoin sille että e nyt... no herra sit nousi sängystä ylös, puki päällensä ja meni istumaaan tietokoneelle, sielläpä se sitten istu melkeen siihen asti että sain itteni revittyä kans ylös sängystä.

Ja kun ei näyttäny taas seura oikeen herättävän kiinnostusta niin päätin sitten lähteä omalle kämpille. Kun menin siitä ulkovaatteet päällä herralle ilmottamaan niin sillon tuli kyllä, että "nyt jo? miksi?" ja ilme oli ainakin sellanen että ois harmittanu. Mutta kun ottaa päähän jos se ei sillon kun siellä oon niin voi sitä huomiota osottaa..

Voi voi... ei jaksais aina pyöritellä näitä samoja ajatuksia päässä... voisko joku mies kertoa että mistä tällänen käytös johtuu...!? Kiitos, nam! :)