Mikäkähän taas on kun on mieli maassa... tai kyllähän mää sen tiedän, liittyy siihen asiaan mistä oon alusta asti kertonnu, eli Mr.X.

Mää pahoittelen jos tulee paljon samoja asioita mitä oon jo kirjottanu, mutta kun ei muista mitä on jo kirjottanu ja sitten ei huvita ruveta selaamaan ja lukemaan omia tekstejä kun tietää ettei se fiilis ainakaan siitä kohene!

Jotenki vaan masentaa taas niin pirusti... voi jostua Mr.X:n elisestä kirjotuksesta missä jälleen meinas, että on tainnut vihdoin ja viimein löytää sen jonka kanssa lähteä rakentamaan parisuhdetta.

Ja ei oo herra edelleenkää mulle puhunut mitään, se siitä saatanan rehellisyydestä...

Toki mää oon aika ajoin iloinen siitäkin jos toinen on löytäny vihdoin sen "oikean", se vaan tuntuu niin epäreilulta, tai oikeestaan mää oon ihan helvetin kateellinen, niin se menee.

Mää oon kateellinen siitä että tämä Mr.X löysi uuden enne mua, ja mää oon kateellinen siitä, että se löysi vielä jonkun ihanan ihmisen. Ja mää oon surullinen siitä etten mää enään kuulu sen elämään..

Mua myös pelottaa että se torjuu mut jos havittelen seksiä, sillon ainakin tiiän että se taitaa olla tosissaan sen uuden kanssa...

Siltikin elättelen mielessä toiveita, että kun sinne meen herra katsois mua ihastuneen ja koppais syliin ja veis makkariin tai sohvalle ja ottas mut vaan. Riisuis mut ja antais rakkautta. Saisin sitä kaunista elintä ja nauttisin olostani, kun kuuma mies pitää mua sylissään, suutelee joka paikkaan, rutistaa mua lujaa, antaa mun tulla. Mää haluan sitä intohimoa, sitä miten tää mies saa mut kosteeksi pelkästä kosketuksesta, himokkaaksi että haluasin hänet heti siinä paikassa. Ihanaa kun mies aina ihaili mun kosteutta, mutta siin miehessä oli jotain sellasta etten voinu olla kostumatta, sitä mystistä vetovoimaa jonka ajatteleminenki saa halut nousemaan. Mää tarvin sitä! Haluan! Pakko saada!

Siis olen todellakin sopinut tapaavani tämän miehen huomenna, ehittiin yhdessä tilata tavaraa ennen tätä muutosta ja huomenna ne menemme hakemaan.. Toivottavasti rättipäivät on ohi huomiseen mennessä, että pääsen koittamaan onneani..

Nyt ei taas voi mitään muuta ajatellakaan, mää tahdon sitä miestä niin paljon... Sitä ihanaa tunnetta kun on loppuun asti kiusattu ja sitten työntyy mun sisään, syvälle, hitaasti... musta on ihana nähdä kuinka tää mieskin siitä nauttii ja kuinka hän haluaa myös minun tulevan.

Nyt ei enään kulje ajatus missään muussa kuin seksissä niin parempi lopettaa.

-Sinisilmäinen-