Onpas tämä taas, itse asiassa kaikki on ihan hyvin, mutta, aina se MUTTA! Eli Mr.X:stä taas... Mää en ymmärrä mitä se hakee multa!

Kun mun tuntemukset on ne, että olen taas vaan tälläinen väli etappi ennen kun löytää uuden mielenkiintoisen henkilön, eli se tummanpuhuvan naisen. En mää uskalla laittaa tunteita peliin kun koko ajan tuntuu, että joudu sitten käymään taas saman pettymyksen läpi mitä aikasemmin tämän saman ihmisen kanssa.

Vaikka onhan se ihanaa kun toinen haluaa viettää aikaa mun kanssa, mutta tuntuu ettei se kuitenkaa oo täysin mukana tässä, kuten en minäkää... ikävä kyllä petyin jo kerran niin pahasti etten halua uudestaan enää niin paljoa kiintyä.

oltiin (vaihteeksi) juomassa muutama päivä sitten ja Mr.X siellä ilmoiti, että me seurustellaan! Mää olin ihan puulla päähänlyöty, ei ollu tullu ees mieleen että oltais niin pitkällä. Ja en kyllä edes usko että herra muistaa sanoneensa sen, eli samalla fuckbuddies pohjalla mennään..

Samoin herra myös sanoi, että on tunteita mua kohtaan mutta ei taida tietää itsekkään mitä. Samalla baari reissulla yritti iskeä 1-2 minun kaveria, ei vaan kerta kaikkiaan ymmärrä mitä sen miehen päässä liikkuu, luulenpa että vielä se uusi eksä, oli herra kuitenkin niin korviaan myöten ihastunut ja rakastunut siihen, vamasti juoksisi heti takaisin toisen helmoihin kun vähän näyttää vihreää valoa.

Niin siis herra sanoi myös baarissa, että vaikka se kiinnostuu muista tytyistä, niin jokin mussa on sellainen joka vetää puoleensa. Eli ihan sama juttu Kun mulla herran kanssa!

Äh, en kyllä ymmärrä mikä tässäkin kirjotuksessa on nyt se pointti, on iin sekaiset ajatukset itsellä.

No mutta tuli tuossa tilattua herran kanssa 2 viikon ulkomaan matka... Iik! Täytyy toivoa että pysytään väleissä sinne asti, koska ne meinas mennä jo pari päivää siten mun suuttuessa kun Mr.X halusi pusailla mun kämppiksen kanssa... Hullu kait mää olen kun siedän tuollaista...

Noh, seuraavaan asiaan, Vappuun! Sarjassamme "Voiko nainen harrastaa seksiä kuin mies?"

Eli voi, täysin ilman tunteita, mutta isosta O:sta ei kyllä ollut tietoakaan. Itseasissa tämä mies ei kiinnostanut tippaakaan, tuntui vaan että on pakko näyttää itselleen että voi saadamuitakin miehiä.

Siellä oli itseasissa mies josta olin kiinnostunut ja niin tämäkin mies oli minusta, Punapaitainen, (ristimme sen yhden kaverin kanssa kosa nimestä ei ikävä kyllä tietoa ole) lihaksikas, komea kaikinpuolin! Ja minä kiltteyksissään puhuin tämän miehen kanssa joka ei kiinnostanut yhtään ja sillä tavalla kadotin punapaitaisen.

mutta pidän ajattelutavasta, että kaikkella on tarkoitus, toivottavasti tälläkin.

Tälläisiä kiemuroita tällä kertaa, pää on kyllä ihan sekaisin, taas...

-Sinisilmäinen-