En nyt ees tiedä mistä alkais.. Kävin Mr.X:n luona torstaina, kun oltiin sitä tavaraa yhessä tilattu. No se sitten tarjosi juomista kun oli itekkin otto päällä, eli alkoholin voimalla sai mullekkin kerrottua tästä uudesta. Eli nyt se on tapahtunu mitä nin kauvan ootin.

No ilta meni mukavasti loppujen lopuksi, kun määkin nyt tiesin mikä se tilanne oli.. oli paljon rentuttavaampaa olla kaveri pohjalta ja juteltiinki kaikenlaista. Vaikka kylläpä taas sinne sänkyyn päädyttiin, sitä kait mää olin menny siletä loppujen lopuksi hakemaan, en ehkä sitä seksiä vaan sitä läheisyyttä ja tunnetta, että musta välitetään sittenkin.

Elikkäs seuraavana päivänä kun oli herran luota lähteny ja päässy omalle koneelle tuli herralta mesessä viestiä, että on ongelmia sen uuden kanssa, eli se uus oli sille meinannu ettei siitä niitten jutusta tuliskaan mitään. Kummasti alko tulla sellasia viestejä sitten, että sustakioisin hyvän naisen saanu ja miks pitää olla tällänen ettei pysy yhen naisen kans ja yms.

Vittu! Herra sitten herätteli mun tunteita uudestaan! Ja tänään kuitenki tuli viestiä että heillä oli eilen mukava ilta tän uuden kanssa. Ehkä se ajattelee että mää oon valmis kuuntelemaan sitä tän asian pohjalta, tästä uudesta, kuinka ihastunu on ja niin edelleen...!

No toki, iisistihhän mää sen otin kun herra kerto tästä uudsta, oli ajatukseen ehtiny tottua jo sen viikon ajan, vaikka kyyneleet silmiin kihos kyllä kun herra tästä uudesta kuvia näytti ja ne oli vielä semmosia kuvia mistä näkyy enemmän kun tarpeeksi. Kaunis tyttö oli kyllä.

Toki mää vahvana pysyin siinäki tilanteessa. Mää en halua että toinen saa sitä tyydytystä, että mää suren sen perään.

Vittu kun kaikki on niin vaikeeta! Helvetin helvetti!! Miks mää oon näin kiinni siinä ihmisessä? Ehkä siksi koska mää en tästä kaupungista ketään muitakaan tunne, mies puolisia, jotka pitäis mua hyvänä.. ei sen tarvi aina seksiä olla.

Sillon torstaina lähdettiin baariin ja kyllä tää herra sillon haluja osotti mua kohtaan... niin no humalassa oltiin molemmat.. Prkl, potut pottuina!

Miksi kaiken pitää olla näin vaikeeta, mää oon liian herkkä uskonen, sinisilmäinen kaikkia kohtaan, hyväksi kätetty.

Tuntuu ettei taas jaksa tätä, kaikkein halpoin ois vetää piuhat irti ja liukua pois tästä ajasta ja paikasta...

Eikö tää masennus ikinä helpota!? Vaikka lääkitystä nostettiin, ei mun pitäs tuntee näin.

Mää en jaksa enää...

"Se hymyilee vaikka siihen sattuu"

-Sinisilmäinen-