No niin nyt on taas huono fiilis... Ei tässä nyt ole kyllä enään mitään mahollisuuksia. Minkä helvetin takia mää elättelen tunteita kuitenki, ihan saatanan tyhmähän mää oon!

Musta ois kylä mahtavaa jos oisin teny sellasen "lähtemättömän vaikutuksen", mutta tuskimpa vaan. Ois mukavaa kun mies roikkuis vähän helmoissa ja mää saisin kaiken vallan, kuulostaa vähän sekaiselle.

Mää haluan sitä, että.. mitenkähän tän selittäs... että mää oisin se.. äh, tosi hankalaa...

No aatellaan vaikka näin, ei sekään oo hyvä...

No mää haluan mieheltä sitä ihailua ja koskettelua ja sitä näyttämistä että tämä on mun. Mää haluaisin olla se ainoa oikea jota rakastetaan ja jota mää rakastan!

Hirveetä tuskaa!

Niin ja mun hyvä ystävä (miespuolinen, sanotaan häntä M) M erosi vast ikään puolisostaan, ehtivät tehä lapsen ja sitten elkoi tuntua että ovat erilleen kasvaneet. No tämä M:n puoliso H on semmonen akka, että en yhtään ihmettelis vaikka se ois kietonu M:n pikku sormenympäri, saanu ittensä paksusksi ja sitten jättäny. Sillä on ollu vauva kuume tosi kauvan eikä kukaan muu oo nähtävästi suostunu nii päätti otta kerran vielä mun ystävän takas että pääsis paksuksi.

Mun eksä ja tämä H myös olivat sängyssä sillon kun eksän kanssa vielä seurusteltiin... ja mun eksä on taas M:n paras ystävä. Hankalaa. M ei tiedä siitäettä eksällä ja H:lla on ollut sutinaa ja luulenpa että välit on heti poikki jos sen tietoon tuleekaan. M on kuitenkin niin rikki erosta..

Ja olen ihan varma, että eksä ja H on olleet taas sängyssä, vieläpä tämän M:n kämpillä... Saatana niitä!

Jotain muutakin oli mielessä mutta ajatus hävis... mua vaan niin surettaa tämän ystävän puolesta.

Adios!

-Sinisilmäinen-