Eipä auttanu ees syöminen tähän inhotavaan oloon... edelleen masentaa, vaikka ei kyllä ole sen kummempaa aihetta. Väsyttää. Ehkä mää oon jotenki ressaantunu.

Mua taitaa huolettaa tää tilanne Mr.X:n kanssa. Mulla pyörii niin paljon asioita päässä, mutta sitten samaan aikaan lyö ihan tyhjää... Menkatki alko joten seksistä on taas ihan turha haaveilla viikkoon ja jotenki tuntuu etten osaa ton miehen kanssa ollakkaan jos ei saada vähän säpinää aikaseksi. Siis MUSTA tuntuu!

Kun tässä miehessä ei mitään vikaa ole, hän on todella hyvän näköinen, halittava, kaikinpuolin ihana, MIKÄ IHME MUA SITTEN VAIVAA?! No ehkä se henkisen yhteyden puute... Niin harmi...Mää en silti halua antaa periksi...

Oli tää Mr.X ollu eilen taas baarissa ja olihan sille taas yöseura tarjous tullu, oli kuitenki kieltäytyny mikä oli ollu yllätys sen kaverillekkin jonka kans oli siellä ollu. Oli tää kaiffari pistäny aamulla sille viestiä tyyliin, että jätkälle kasvanu selkäranka kun kieltäyty.

Tottakai pitäs olla otettu, mutta silti takaraivossa hakaa, että jossain välissä tää mies sortuu kun niitä yöseura tarjouksi tuntuu tulvan aina kun käy baarissa... Niin se on se saatanan luottamus mikä on menny ihmisiin.

Tietenki yritän vaikuttaa välinpitämättömälle ja ottaa rauhallisesti kun kuuntelen näitä juttuja ettei vaikuttas ihan älyttömän mustasukkaselle, mutta mää en vaan halua, että kukaan muu sitä seksiä saa tältä mieheltä kuin minä! (itsekäs olen, jep jep!) :)

Huoh... Rupean syömään lisää suklaata ja vaivun takasisin jonnekkin tiedottomuuden rajamaille...