Kyllähän herra otti eilen sitten yhteyttä, mesessä. Mutta ei halaistua sanaakaan uudesta naisesta...! Yritin siinä sitten kysymyksilläni lypsää tietoja, mutta ei mitään.

Kysyin jopa että onko Meillä asiat ok? Johon sain vastauksen, että mulla ei oo asiat ok(siis herralla itsellään)... eli se siitä sitten, enpä saanu irti tuostakaan vastuksesta mitään. Meinasi että on taas joku vaihe menossa.

Vittu että mää oon tyhmä! Koko ajan elättelen kuitenki jotain toiveita toisen suhteen, tyhmä, tyhmä, TYHMÄ!! Kait se vaikuttaa kun ei oo mulle voinu suoraan sanoa, että tää juttu oli nyt sitten tässä.

Ootan aina viestin tullessa, että se ois hän, mutta ei se ole ollut moneen päivään... Eilekin ehdotin että oisin voinut joku kerta lähteä taas hänen kans ulkoiluttamaan tuota mahtavaa karvapalloa, mutta vastaukseksi sain, että ei oikeen ehi tämmösellä työvuorolla kun nukkua ja jotain muuta... Ja ennen aina se kutsu mut viereensä yöksi!

Eli kyllä pitäs varmaan munkin tajuta ettei Mua haluta enään.

En vaan halua jakaa häntä kellekkään kun tietää mitä toinen saa... Minulla on ikävä sitä..

..Hyvältä tuoksuvaa kaulaa, seksikästä selkää, voimakkaita jalkoja, kainaloa johon käpertyä, sormia jotka silittävät, huulia jotka vaeltavat ja miljoonaa muuta asiaa joten en tule koskaan saamaan omakseni.

"Se hymyilee vaikka siihen sattuu"

-Sinisilmäinen-