Mikls pittää ihmisen olla tällänen "herkkä perse"?! Alkaa heti vituttaa kun asiat ei meekkään niiku ite on suunnitellu...

No joo, kyse on taas Mr.X:stä. Olin suunnitellu, että ois kiva lähtee sen kans taas pitkästä aikaa  käymään baarissa, oltas otettu ja juteltu ja ois mukava muutenki päästä ihmisten ilmoille muutaki kuin työn kautta.

Eilen herralta kysyin, että onko suunnitelmia lauantaille ja sanoin että jos lähtisit mun kans baareileen. vastaus tuli että ei taida olla varaa. No tänään sit käytiin kaupassa ja herra osti olutta ja meinasin että lähe mun kans huomenna. vastaus oli tällä kertaa että "oli vähä puhetta että mentäs P:n kanssa". voe helvetti!

Oltiin sit Mr.X:n kämpillä ja se soitti ystävälleen ja houkutteli senkin mukaan juomaan. Nyt kysymys kuuluukin että minkä ihmeen takia ei voi minun kans lähtee?! Ei mua haittaa vaikka sen kavereitten kanssa oltaski ja ois muutenki kiva laajentaa tätä omaa tuttava piiriään täällä uudessa kaupungissa.

No ajattelin että eipä siinä varmaan muuta syytä ole kuin, että pääsee vaihteeksi taas jutteleen niitten naisten kanssa mitä sieltä baari reissuilta löytyy, AINA!

Siis miks pitää ihmistä vituttaa se kun toinen lähtee baariin?! Taas ois paljo helpompaa jos ei ois yhtään tunteita mukana, mutta kun niitä näyttää olevan ja tuntuu että ollaan jotenki muutenki viihdytty nyt paremmin toistemme seurassa.

Kait mua tässä nyt sekin ottaa päähän, että oon itte suunnitellu sinne baariin lähteväni, mutta eipä mulla sinne mitään seuraa oo. Kämppiskin on entisellä paikkakunnalla käymässä ja tulee vasta sunnuntaina.

Kummasti tekis mieli pistää viestiä `pohjoisen pojalle`että tuleppas tänne ja lähe mun kans rientoihin kun ei näytä Mr.X:ää kiinnostavan.

Täytyyhän tytöllä olla jokin varakappale kun itsetunto möyrii taas pohjamudissa.... ja sen tiedän että tästä `pohjosen pojasta`saan seuraa (ainakin seksi seuraa) jos niin haluan.

Itse asiassa tämä poika viestittelikin levottomia ja kyllähän se ihan kivalle tuntuu kun jotain näyttää kiinnostavan. En hennonnut sanoa että on jotain juttua meneillään ettei enää kiinnosta. Pitää todellakin olla se itsetunnon nostattaja siellä jossain.

Sitä on näköjään niin helvetin epävarma itestään...

Tuntuu että kylä mää mielellään viettäsin kaiken aikani tän Mr.X:än kanssa, mutta kun ei voi tietää toisen tunteista nii ei uskalla pistää kaikkea peliin... Tyhmää ruveta toiselle kiukutteleen tuommosesta asiasta kuin baariin menosta, mutta jotenki se vaan puristaa kun tuntuu ettei toista oma seura kiinnosta.

Siinäpä tuli taas vähä purettua tuntoja ja ajatuksia... Helpottaa...

Kiitos :)